Klachtenprocedure

Deze procedure legt vast hoe Mentaal-Wijzer klachten registreert, opvolgt en afhandelt. Gebruik deze informatie wanneer je een klacht wilt indienen of inzicht wilt krijgen in de afhandeling.

1. Doel van de procedure

Vastleggen van de wijze waarop klachten van klanten worden afgehandeld.

2. Definities

Een klacht is een door de klager schriftelijk kenbaar gemaakt ongenoegen.

3. Gebruikte formulieren

  1. Overeenkomst met onafhankelijk derde
  2. Klachtenoverzicht

4. Procesbeschrijving

4.1 Ontvangstbevestiging en eerste reactie

Klachten kunnen tot vier weken na het optreden van het ongenoegen worden gemeld bij Mentaal-Wijzer.

De schriftelijke uiting kan worden gezonden naar:

Mentaal-Wijzer
Oudorperdijkje 5 B
1821 AM Alkmaar

Of per mail: info@mentaal-wijzer.nl

Direct bij ontvangst wordt de klacht gelezen en beoordeeld. Indien mogelijk wordt binnen zeven dagen contact opgenomen met de klant om te onderzoeken of gezamenlijk tot een vergelijk kan worden gekomen.

4.2 Verder verloop

Wanneer geen vergelijk wordt bereikt of nader onderzoek nodig is, wordt een termijn afgesproken waarbinnen wordt gereageerd.

De trainer verzamelt de benodigde informatie en komt de afgesproken werkwijze na.

4.3 Geschiloplossing

Blijft een vergelijk uit, dan kan de klager het geschil voorleggen aan de onafhankelijke derde, Steven Jellinghaus.

De kosten daarvan worden betaald door Mentaal-Wijzer. Indien de klager hiervan afziet, wordt de klacht als afgehandeld beschouwd.

4.4 Restitutie

Indien restitutie van (een deel van) het cursusgeld wordt toegekend, vindt uitbetaling binnen twee weken na de overeenkomstdatum plaats.

4.5 Voortgangsbewaking

De voortgang van de afhandeling wordt bewaakt door het invullen en bijhouden van het klachtenoverzicht.

Vragen over deze procedure? Neem contact op via info@mentaal-wijzer.nl.